u folo me..sure i folo u .....

Saturday, May 5, 2012

Celoteh 153: Hasil Buruan di Pesta Buku Antarabangsa 2012

 

Setelah dua hari kembali dari Pesta Buku…baru pagi nie Induk sempat membelek-belek hasil buruan Induk di sana…ha..ha..ha…jadinya dah dua hari jugak buku-buku & majalah nie terperap dalam plastik…

DSC_2096

Tu dia hasil belian Induk….beberapa buah novel dan majalah berkaitan dengan seni taman…landskape..orkid..laman,,,impiana & dapur…kebanyakannya dari booth Karangkraf…

Dan..apa kes plak ada periuk steamer tu…mmmm..sebenarnya periuk tu Induk dapat dari Karangkraf, hasil langganan setahun 4 buah majalah…Laman,Impiana,Aparment Impiana & Dapur…x sabar lah pulak rasanya nak wat xtvt kukus mengukus di hujung minggu nie..he..he..

DSC_2103

Induk suka majalah2 nie kerana…….boleh belek2 dan berangan2..”kalaulah ini laman aku…kalaulah ini rumah aku…kalaulah ini landskap kat rumah aku…waaaaa he..he..he..Induk oiiiiii….bersyukurlah dengan apa yang ada tu…Sebenarnya majalah2 cam nie dah bertimbun kat perpustakkan keluarga Induk nie dan tak jemu2  dibaca dan dibelek berulangkali….Okeh geng…kalo rasa2 nak sama2 belek2 majalah Induk nie…meh sini…adiosssss…

5 comments:

aisyah humaira (syah) said...

wow bnyak nye :) terbaik lah

IndukDen said...

he..he..aisyah..itu ler projek setiap kali pesta buku...

sharifahaida said...

Jemput masuk... GA Happy birthday aidid :). http://aidazaki.blogspot.com

Anonymous said...

Salam,

Tumpang lalu ziarah disini. Ingin bertanya dimana hendak mendapat kayu resak yg digunakan utk membuat pagar didlm entry sebelum ini. Sgt cantik. Ada dekat KL ker? Saya ingin membuat pagar menggunakan kayu yang sama, insyallah.

sila juga ke blog sy:) Mydualhalf.blogspot (MyOtherhalf)
aman_ahmad6661@yahoo.com

aman

nur said...

wow bestnya...mmg book lover nih..hee..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ utk tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah..