u folo me..sure i folo u .....

Saturday, July 3, 2010

Celoteh 65 : Aksi Berahi Budak Tadika !!!

KUALA LUMPUR: Umur baru mencecah empat dan lima tahun, tetapi dua kanak-kanak perempuan bersaudara sudah pandai melakukan aksi lucah sesama mereka sebelum perbuatan tidak senonoh itu disedari ibu seorang daripada budak terbabit.

Menurut sumber polis, kejadian memalukan itu berlaku Ahad lalu di sebuah pangsapuri di Ampang di sini, apabila kedua-dua kanak-kanak yang layak digelar budak tabika itu ditinggalkan di bawah jagaan nenek mereka.

Pada kira-kira jam 5 petang, ibu seorang daripada kanak-kanak terbabit yang baru pulang dari pasar raya diberitahu adik perempuannya anaknya sudah pandai melakukan aksi dan perbuatan lucah bersama sepupunya.

“Wanita itu terkejut dengan kata-kata adiknya dan pada masa sama, dia sendiri terdengar bunyi mengghairahkan dari dalam bilik sebelum bergegas membuka pintu,” katanya.

Menurut sumber itu, sejurus membuka pintu, ibu kanak-kanak terbabit terperanjat apabila mendapati anaknya yang baru berusia lima tahun sedang tidur sambil berpelukan dan bercium dengan sepupunya yang berusia empat tahun dalam keadaan mengghairahkan.

“Melihat aksi menjijikkan dua kanak-kanak terbabit, ibunya memarahi dan bertanyakan anaknya siapa mengajar kelakuan tidak bermoral itu. Anaknya memberitahu semua perlakuan itu dipelajarinya daripada seorang kanak-kanak lelaki berusia lapan tahun yang juga anak jiran mereka,” katanya.

Sumber : Metro online

Ulasan Induk:

Adeii....apa nak jadi la sekarang nie...nampak gayanya ibubapa hendaklah sentiasa memantau aktiviti anak2 dari masa ke semasa...x kira masih kecil or dah besar panjang...berita nie mengingatkan Induk kepada satu peristiwa di mana anak murid Induk ketika tu hampir2 bercium (lelaki@lelai)ketika Induk sedang mengajar...Induk yg terperanjat terus bertempik sekuat2 hati..dan membuatkan dia dan pelajar lain turut tergamam...setelah kami siasat..rupanya kedua pelajar nie telah melihat cd yg x sepatutnya dirumah mereka...korang nak tau...cd tu kepunyaan emak ayah mereka...Induk punya geram...rasa nak p lempang jer emak&ayah dia.....isk! isk...x senonoh betulll!!!!

2 comments:

Qib said...

gile geli.. takut pulak nak ada anak camni...

Jum singgah belog Pink!

Jeles dengan PINK !

My Love said...

innalillah..