u folo me..sure i folo u .....

Saturday, June 19, 2010

Celoteh 57 : Blogger2….Bahaya Menanti Anda !!!!

 

SHAH ALAM – Gara-gara leka menonton perlawanan bola sepak Piala Dunia 2010, seorang pensyarah, adik lelaki dan bapanya langsung tidak menyedari kehadiran empat penjenayah yang menceroboh masuk rumah mereka, dalam kejadian di Jalan Kasturi 2B, Bukit Beruntung, Hulu Selangor, awal pagi semalam.

 


Dalam kejadian kira-kira jam 3.30 pagi itu, empat penjenayah yang bersenjatakan parang dan tiga daripadanya dikatakan menutup muka dengan sapu tangan, terus menyerbu ke arah tiga mangsa terbabit sebelum mengikat tangan mereka.

 


Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan Norel Azmi Yahya Affandi berkata, tiga mangsa terkejut bagaimanapun tidak sempat berbuat apa-apa dan terpaksa mengikut arahan penjenayah terbabit. Orang ramai yang mempunyai maklumat , diminta tampil menyalurkan maklumat di mana-mana balai polis atau terus hubungi 03-60641222 bagi membantu siasatan.

Sumber : Sinar Harian

 

 

Ulasan Induk :

Korang kalau nak menonton tu…pastikan sume pintu & tingkap berkunci ekk…korang baca post kat atas tu…apa dah jadi…sekarang nie macam2 hal boleh berlaku…nasib baik  ler penjenayah tu x buat tabiat ..membunuh ker…kelar ker..tikam ker…eeeee…seram ler Induk…!!!eh!!!dah kena samun pun ada nasib baik lagi…..yg pasti Induk simpati ngan keluarga nie…ya laa…kat rumah sendiri kan…!!!!tak sangka laa pulak ada tetamu x diundang….so lain kali berhati2 ya…ingatan nie untuk Induk  & korang sume jugak……

 

3 comments:

ice♥ice said...

stuju ng induk..kna cek kslmtn umah dulu sblm btapa dpn tv..adess

aMoR said...

betol ker nieh pnya berita??

induk said...

Betul aMoR...Sinar Harian punya berita nie...